Ziet de blackberry curve 9300 er in het echt ook heel nep uit?

Op google zag ik een foto van de Blackberry curve 9300, en die zag er heel nep, plastic achtig en lelijk uit. In het echt ook? Heeft iemand daar ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Tja, laat ik het zo zeggen; het is niet het mooiste toestel wat RIM afgeleverd heeft. De Bold serie ziet er een stuk chiquer uit en biedt kwalitatief ook meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind hem er prima uit zien in het echt. Ik heb zelf altijd de Bold serie gehad en nog steeds maar vandaag kwam mijn buurjongen met de 9300 met de vraag of ik hem wilde helpen om uit te leggen hoe alles werkt. Het is een mooie telefoon en ik vind hem ook mooier dan zijn voorganger de Curve 8520 maar verder is het gewoon een kwestie van smaak, wat ik mooi vind kan jij lelijk vinden en andersom :-)