Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er wordt zomaar beltegoed van mijn bundel gehaald, hoe kan dit?

Hoi,
ik heb een abonnement van hi, vanmorgen vroeg ik mijn tegoed op. Dit was toen nog 15%, nu heb ik vandaag 1 sms verstuurd, en nu is het nog 11 procent? de hele dag door wordt het minder en ik heb het uitgerekend, voor 1 procent kan ik 4 smsjes sturen! Nu las ik wel dit artikel hieronder. Iemand ervaring?

http://tweakers.net/nieuws/74017/kpn-chatheffing-voor-mobiel-internet-komt-deze-zomer.html

Toegevoegd na 19 uur:
ik heb zonet hi gebeld, deze weten niet wat het is, ik moet als ik mijn fractuur krijg en ik zie wat afwijkends even bellen! Krijg iig wel 10 euro retour.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
735

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zit er een vertraging tussen de informatie van Hi en het versturen van die sms'jes. De informatie die je 's ochtends opvroeg was waarschijnlijk nog van de dag ervoor en toen je het 's avonds opvroeg kreeg je de info van vanmorgen oid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zegt dat het de hele dag minder wordt, dat komt dan door de internetverbinding, ik zou roaming uitzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zit je vast aan zo'n abo?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okeee dan weet ik het ook niet, succceess iig!
het kan zijn, dat het percentage van enkele dagen geleden is, en dat ze het in de loop der tijden hebben verwerkt.
want ja, je kunt geen rechten ontlenen aan die informatie, staat eronder als het goed is.
het kan ook je internetverbinding zijn, als je hier geen abo voor hebt of je bent over je databundel heen, dan gaat het van je tegoed af.
of ze zijn je bij hi gewoon aan het naaien, maar daar gaan we maar even niet van uit.

Toegevoegd na 36 seconden:
zelf heb ik er bij vodafone geen last van, maar het kan per profider verschillen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding