Hoe komt het verschil tussen iphone 3gs menu en de iphone 4?

Aangezien ze een andere "achtergrond" hebben, komt dat door de versies of door de updates van het besturingssysteem? Ik vind die van de 3gs erg saai en die van de iphone 4 veel vrolijker. Kan ik daar iets aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Er zit geen verschil in de achtergrond van de 3GS en de 4. De 4 heeft een betere camera, betere processor, lampje en front camera.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel van het menu. Google maar iphone 4 en dan iphone 3gs menu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hèb een iPhone 3GS dus vertel me niet dat ik ongelijk heb....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus kloppen die plaatjes van google niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alle plaatjes op Google hebben de zwarte achtergrond. Alles van de 3e generatie en hoger kan achtergronden. iPod touch 3G en 4G, iPhone 3GS, 4 en 4S....
Misschien moet je ff updaten. (vanaf 4.0 geloof ik) als de 3GS het niet ondersteund (wat ook nog zou kunnen) dan moet je hem jailbreaken en via cydia achtergronden/thema's(winterboard) gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is een andere telefoon, dus ook andere software.
wellicht heb je een andere software-versie?
ander ios?
of zelfde ios maar doordat het een 3 is, is de software hierop aangepast?
bij nokia zijn telefoons ook anders, maar beide symbian en bijde nokia.
andere telefoon, andere hardware, andere software.