sumsung galaxy s is geblokkeerd door tevaak het patroon verkeerd intikken en mijn gmail account doet het niet, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

wachten, na een paar seconden of minuten kan je het weer opnieuw proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb 2 weken geleden hetzelfde gehad met mijn Samsung Galaxy S. Kon ook niet meer inloggen op mijn gmail en geen Apps downloaden etc. Weet niet of dat bij jou het probleem is.
Ik heb toen een email naar Google gestuurd:
mail-support@google.com

Reactie van google kreeg ik een dag later, erg netjes, zie hieronder:

> Onze excuses voor het ongemak. Het probleem dat u heeft gemeld, zou nu
> verholpen moeten zijn.
>
> Als u nog steeds problemen heeft met de toegang tot uw account en u nog
> toegang heeft tot het e-mailadres dat u heeft gebruikt om uw account te
> maken, kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via
> https://www.google.com/accounts/ForgotPasswd?hl=nl. Als u de e-mail voor
> ondersteuning voor wachtwoorden niet ontvangt, controleert u uw Postvak IN
> op een e-mailbericht van 'account-recovery-noreply@google.com'.
>
> Als u geen toegang heeft tot het primaire e-mailadres voor het account of
> het antwoord op uw beveiligingsvraag niet meer weet, vult u het formulier
> in op http://www.google.com/support/accounts/bin/request.py?ara=1.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Succes