Wie weet een mobiel zoiets als de blackberry alleen dan goedkoper ?

Weet iemand waar je een soort van blackberry kan krijgen alleen dan goedkoper.
Ik wil eigenlijk niet meer als 150 euro er aan uit geven.

Wie weet een mobiel ?

Groetjess

Toegevoegd na 1 uur:
het hoeft geen blackberry te zijn maar wel met zo'n toetsenbord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nokia C3-00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh,, die vind ik leuk !
weet je ook of die fijn is ?

Andere antwoorden (4)

Je kan een iets oudere versie van de Blackberry Curve krijgen voor <150 €
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets als... misschien de samsung chat als je persee een blackberry wil moet je curve pakken maar samsung chat lijkt wel een beetje erop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen. Blackberry is anders dan andere telefoons. op softwaregebied is er geen vergelijkbaar merk (kijk maar naar apple's OS) wel zijn er verschillende telefoons met toetsenbord zoals o.a. de curve (HTC snap is er een van)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen ping erop doet en je wilt een goedkope, neem dan de Samsung Ch@t 335.

Deze telefoon heeft ook een QUERTY-toetsenbord en een trackpad net zoals bij de Blackberry!

Toegevoegd na 2 minuten:
QUERTY = QWERTY