Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gaat de internetbundel van Hi per kalendermaand?

Ik kreeg gisteren namelijk een smsje van Hi dat ik mijn gehele 1 GB had verbruikt. Maar aangezien het vandaag de eerste van de volgende maand is, kan ik nu mijn mobiel dataverbruik weer aanzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
494

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit lees ik op de site van Hi. Het lijkt er op dat je per 1e van de maand weer je nieuwe bundel hebt. De eerste maand dat je begint krijg je schijnbaar het gemiddelde dat nog over zou zijn in die maand en de maand er op pas je volledige bundel.

Is je bundel op, maar het einde van de maand nog niet in zicht? Voor €5 krijg je de rest van de maand nog een keer je MB-tegoed. Je Internetbundel verdubbelen kan door de tekst "Verdubbel internet" te sms'en naar 1266. Je hoeft de verdubbelaar aan het einde van de maand niet uit te zetten, dit stopt automatisch. Op de eerste dag van de volgende maand heb je weer je standaard MB-tegoed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee per abonnement maand. Als je hem de 15e hebt afgesloten dan is het tot de 15e van de volgende maand. 
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding