ik heb een blackberry 9780 sinds kort maar hij zegt dat ik te veel foto's heb?

ik heb een blackberry 9780 sinds kort maar als ik foto;s maak en ik heb er ongeveer 10 dan zegt hij dat ik te veel foto;s heb en een mediakaart moet plaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De blackberry die jij heb heeft 512MB geheugen. Dat moet dus voldoende zijn om 10 foto's erop te kunnen zetten. Sterker je kan er veel meer kwijt. Dus heb ik het vermoeden dat je ook andere bestanden erop heb staan. Controleer dat eens ;) En verder is een Micro Sd kaartje aangeraden.

Gr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een blackberry 9780 heeft genoeg geheugen voor 10 foto's de rest van het geheugen kan volstaan aan berichten, app's of games. ik raad je dan toch aan om er een micro SD kaart erin te doen.