Weet iemand een leuk, kort en toch beleefde welkomstekst om een antwoordapparaat in te spreken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
5.8K

Het beste antwoord

Zit hiet iets bij?:

HALLO, MET ..... IK KAN NU NIET EVEN BIJ DE TELEFOON KOMEN , MAAR ALS JIJ JE NAAM EVEN ACHTER LAAT, BEL IK JE ZOGAUW MOGELIJK WEER OP .

DIT IS DE VOICEMAIL VAN .... DAT IS PECH BEN EVEN WEG . ALS JE ME IETS WIL VERTELLEN MOET JE NOG MAAR EENS BELLEN . ALS JE WILT DAT IK JOU BEL KAN DAT NATUURLIJK OOK WEL. SPREEK DAN GEWOON JE NAAM IN NA PIEPTOON .

HALLO MET ..... IK HOU EEN WINTERSLAAP. LUISTER MIJN VOICEMAIL REGELMATIG AF. SPREEK MAAR WAT IN ALS JE ZIN HEBT OF BEL LATER WEER.

HALLO MET....JIJ BENT ER WEL, IK BEN ER NIET. SPREEK WAT IN NA DE PIEP DAN BEL IK JE ZO GAUW MOGELIJK TERUG

HALLO MET ...... IK KAN NIET BIJ DE TELEFOON KOMEN WANT IK BEN OP WERELDREIS. MAAR GELUKKIG REIST MIJN VOICEMAIL MET ME MEE . SPREEK WAT IN NA DE PIEP DAN HOOR IK JE BIEB

HALLO MET....BEN NIET IN DE BUURT VAN DE TELEFOON. SPREEK WAT IN NA DE PIEPTOON. ALS IK KLAAR BEN OM UIT MIJN STAPELBED UIT ZWEDEN TE KOMEN, BEL IK JE TERUG. MAAR IK LIG NOU NOG TE DROMEN.

DIT IS DE VOICEMAIL VAN..... HELAAS, VADER IS NIET THUIS EN MOEDER IS NIET THUIS. SPREEK MAAR WAT IN NA DE PIEP VAN DE MUIS IN HET VOORHUIS.

HALLO MET.... IK LIG WEER LEKKER IN MIJN HANGMAT, WAS DE DRUKTE ZAT. SPREEK MAAR EVEN IETS IN . DAAG

HALLO MET ....., IK BEN ER EVEN NIET! ALS JE IETS TE MELDEN HEBT DOE DAT DAN EVEN NA DE PIEP!

HOI MET ......, IK ZIT AAN DE ANDERE KANT VAN DE PIEP, ZEG DAAR MAAR WAT JE ZEGGEN WIL MAAR IK ZEG NIETS TERUG. WE BELLEN !

Sorry voor de hoofdletters, maar ik had geen zin om het over te typen, je mag het natuurlijk best zachter inspreken....

Toegevoegd na 13 minuten:
En nog een site waar je ingesproken teksten kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Wat jammer dat je me niet aangetroffen hebt, ik zal je terugbellen als je laat weten op welk nummer ik dat kan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jammer dat je me niet treft, maar spreek voor jezelf....dan bel ik je terug zodat ik met je kan spreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het moment ben ik helaas niet in staat om de telefoon op te nemen. Laat een boodschap achter met je telefoonnummer en dan bel ik je terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een boodschap van de curator van .........
Als u ook een schuldeiser bent spreek uw naam, telefoonnummer en claim in.
Bent u familie of kennis spreek dan uw naam, adres en banktegoed in, dan kom ik even bij u langs.
Dank u!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit een standaard v-mail-bericht ingesproken, dat eindigde met "Spreek uw bericht in na de".

Het woord "piep" of "toon" hoefde ik niet in te spreken, daar zorgde het antwoordapparaat zelf wel voor.

Trouwens, ook "U spreekt met de v-mail (klinkt als female) van Rota" vind ik wel leuk.

Of heel simpel: "Hallo, met Rota." - pauze - en dan de rest van de tekst. Het antwoordapparaat neemt dan op zoals ik dat zelf zou doen. Veel mensen beginnen dan meteen te babbelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had vroeger een grote hond met een zware blaf. Omdat ik het altijd maar een naar idee vond, dat iedereen kon weten dat er niemand huis was, had ik dat geblaf opgenomen en in de volgende boodschap verwerkt:

"(BLAF, BLAF)... Dit is het antwoordapparaat van de familie ...
De waakhond is thuis, maar de familie even niet. Wilt u een boodschap achterlaten, doet u dit dan na de blaf (BLAF)."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een schitterende tekening !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was ook een schitterende hond.
Hei, det er ... Jeg kan ikke snakke med deg, fordi jeg er opptatt av andre saker nå for tiden. Vær så snill å legge igjen en beskjed og jeg skal gjøre mitt best å ringe deg tilbake...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo dit is ... Ik kan niet met je praten, want ik ben bezig met andere zaken op dit moment. Laat een berichtje achter en ik zal mijn best doen om je terug te bellen ...
"Je kent de drill. Na de piep graag."

(Over het algemeen ergeren mensen zich aan een lange boodschap. We weten allen wat de bedoeling is en willen ons bel tegoed niet onnodig zien aflopen.....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de voicemail/ met het antwoordapparaat van......
Ik ben blij met elk goed bericht....Hier komt de piep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Hallo, ik zal even kijken of .... er is." (haastig verwijderende voetstappen; naderende voetstappen; hijgend: "Nee, helaas, .... is er niet. Wil je je telefoonnummer achterlaten?"