Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn mobiel is gevallen en het scherm is kapot. Wat moet ik doen?

Eergisteravond is mijn mobiel uit mijn zak gevallen omdat hij er niet goed in zat. Mijn hele scherm is gebarsten, maar hij doet het gelukkig nog wel. Gisteren ben ik naar een winkel geweest om te vragen hoeveel het kost om het te repareren, en het kost €100,-. Dat vind ik te duur, dus dat doe ik niet. Is er een andere mogelijkheid, bijvoorbeeld bij de inboedelverzekering. Mijn mobiel zelf is niet verzekerd. Ik heb m'n mobiel nog maar twee maanden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb je een touchscreen gsm?
Kun je niet goed meer lezen wat op het scherm staat?

Als bij 1 van die vragen het antwoord ja is, raad ik je aan een nieuwe gsm te kopen, of om die 100 euro te betalen.
Er is weinig kans dat je je gsm terug betaalt krijgt, aangezien jij zelf de schade hebt veroorzaakt. De inboedelverzekering betaalt alleen terug als het bv door een defect komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb goede ervaringen met
http://www.gsm-paradise.nl/iPhone-reparaties
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan met iemand afspreken dat die gene tegen z'n verzekering zegt dat diegene het heeft laten vallen en dan betaalt zijn verzekering dat. Ik weet niet zeker of dat met jou mobiel ook kan maar mijn moeder heeft hetzelfde gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is dan een gevalletje verzekeringsfraude. Ik neem aan dat je weet dat dat niet is toegestaan.
Zelf hele goede ervaringen met https://www.ireparatieservice.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding