Waar koop ik het goedkoopst een Blackberry Bold 9780, met een 2 jarig abonnement?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

www.gsmtopdeal.nl is een goeie site waar je goedkope abonnementen vindt maar 1 nadeel het leveren duurt lang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het goedkoopst ben je uit als je naar Vodafone belt. Veel mensen weten dit niet,maar zo doe ik het dus altijd. Je belt Vodafone en vraagt naar de afdeling Royalty. Dan word je doorverbonden en daar zeg je dat je een abonnement wilt met twee jaar lang 50% korting en een gratis Bold 9780. De goedkoopste aanbieding is dan de Bold 9780 inclusief 350 belminuten voor 40 euro. Daar krijg je dan dus die korting over en betaal je dus maar 20 euro per maand voor de gehele contractduur van 2 jaar. daar komt dan 7,50 per maand bij voor Blackberry internet, kom je uit op 27,50 per maand. Ik zelf heb hem met 450 belminuten en kom dan uit op 32,50 per maand inclusief Bold en internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil je erop wijzen dat de Blackberry Bold 9780 alweer een verouderd model is. De telefoon is vervangen door de Bold 9900, zie http://www.mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/component/content/article/24-nieuwe-mobiele-telefoon-blackberry-bold-9900. Om het goedkoopste telefoonabonnement voor zowel de Bold 9780 en de Bold 9900 te kopen is het verstandig om naar een vergelijkingssite te gaan. Deze hebben voor jou uitgezocht waar telefoons de goedkoopste abonnementen hebben. Hierbij kan een andere provider weer goedkoper zijn bij een ander aantal belminuten.