Hoe krijg ik mijn Nokia 7230 weer in de Nederlandse taal ingesteld?

Sinds kort heb ik een Nokia 7230 alles stond in het Nederlands, maar door mijn eigen geknoei staat nu ineens alles in het Engels. Wie weet hoe ik dit weer terug kan zetten in het Nederlands? Alvast heel erg bedankt voor je oplossing. Groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K

Antwoorden (2)

Als u een andere schrijftaal wilt instellen, selecteert u Opties > Schrijftaal.
De weergavetaal instellen
Selecteer Taalinstellingen > Taal display.
Amadea
13 jaar geleden
Het bovenstaande antwoord klopt in principe al helemaal. Mocht je nog meer vragen hebben over je Nokia 7230 dan kun je ook op http://www.nokia-7230.nl terecht waar op de specificaties zelf een handleiding te downloaden is.