De top speaker (die je tegen je oor aan houdt) van mijn iPhone werkt niet meer. Wat nu?

Heb verschillende tests uitgevoerd, zoals een plug in de headphone jack doen, die beetje ronddraaien, maar dat helpt niet.

Ook is het zo dat wanneer ik muziek afspeel, de muzie direct via de speaker gaat. Dus mn iphone 'denkt' niet dat er een headphone is aangesloten.

Heb met meerdere mensen (tijdens bellen) getest, maar op geen enkele manier krijg ik nog geluid uit de topspeaker, welke je normaal tegen je oor aan houdt.

Het is plots gebeurd. Werd gebeld, maar hoorde niks. Daarvoor er niks raars mee gedaan.

Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in een slecht berijkt gebied bent zoals zwitserland heb je dat soms

Antwoorden (3)

Ik zou ermee terug gaan naar de winkel waar je de telefoon hebt gekocht. Je hebt namelijk recht op een deugdelijk product.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriend van mij heeft dit ook, ik zou in eerste instantie terug gaan naar de winkel en als je geen garantie meer hebt kan je naar instellingen-geluiden- beltoon en meldingen en dan het volume aanpassen, dit werkt bij hem Tijdelijk. (herstellen werkte bij hem niet!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou kunnen proberen ff te rebooten.. Home en powerknop tegelijk indrukken totdat het Apple logo verschijnt. Misschien dat dat tot een oplossing lijdt!