Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je per ongeluk iemand belt maar na 1 seconde weer ophangen drukt, is het dan aangekomen?

Dus krijgt diegene dan een bericht dat er iemand heeft gebeld? Of is het helemaal niet aangekomen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
53.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1 seconde is meestal genoeg om een verbinding tot stand te laten komen. dat betekend dat 2 telefoons met elkaar communiceren. De ontvanger kan dan zien welk nummer er gebeld heeft. Mits je nummerherkenning uit hebt staan. Dan ziet de ontvanger dat er iemand gebeld heeft met een privenummer.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als die ander nummerherkenning gebruikt en de verbinding is in die ene seconde tot stand gekomen, dan kan die persoon wel zien dat jij het was die belde. Maar zonder nummerherkenning zal het toestel aan de andere kant hooguit een keer over zijn gegaan. Wanneer die persoon dan direct opgenomen zou hebben, dan had hij of zij alleen tuut tuut tuut gehoord.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Mogelijk niet ! Bijna zeker niet van mobiel naar vast . Maar het kan net wel . Hoe te weten doe een test . Dus even iemand een fractie , vaak duurt het even voor er daadwerkelijk verbinding is en de telefoon echt over gaat .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De ander ziet pas dat je gebeld hebt als jij aan jouw kant een toon hebt gehoord. Bij mijn mobiel (Samsung Note 2) duurt het soms wel vier seconden voordat ik hem hoor overgaan als ik iemand bel. Voor die tijd krijgt de ander ook geen melding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding