Wat is het verschil tussen een blackberry 9300 en een blackberry 3G 9300?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Volgens mij is het dezelfde. Ik heb de 9300 maar in de doos zat een beschrijving van de 3G 9300. En op mijn scherm staat ook 3g, maar op mijn bon (die ik van de winkel kreeg) staat alleen de 9300.
Dus ik denk dat het gewoon dezelfde zijn en de een het er wel of niet voor zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt helemaal. De 9300 is de eerste curve die ook 3g heeft dus vandaar dat ze het er bij zetten om het verschil met de 8520 duidelijk te maken. de 9300 is dus altijd 3g. :-)

Andere antwoorden (1)

Als ik op de naam afga, dat de ene wifi heeft en de andere wifi+3G