Wat is de goedkoopste provider? Ik stuur ongeveer 500 smsjes per maand en bel ongeveer 15 minuten?

Welke provider is dan het goedkoopste. Hierbij kijk ik ook naar acties zoals bijvoorbeeld vodafone meerwaarderen.
Ps: ik hoef geen abbonoment maar wil gewoon prepaid.

Dankje! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Belsimpel: ken je de irritante bel je schor reclames? Je kan bel en sms abbonementen krijgen voor lage prijzen. Als je geen internet hoeft, dan kan je deze zeker nemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Ben.nl en Simpel.nl hebben ze daar vaak goede aanbiedingen voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mijn bron bij ben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 100% zekerheid is blyk dan de goedkoopste!
Je belt prepaid, en krijgt 1 tot 2 reclame sms per dag. Deze smsjes zijn gratis.
In ruil daarvoor ontvang je 1000 gratis sms per maand!
Kijk op www.blyk.nl voor meer info.
Ik heb het zelf ook, en het werkt prima!
Ik had ook eerst mijn bedenkingen bij de reclame, maar na een paar dagen ben je gewend en valt het reuze mee. Bovendien kan je opzeggen wanneer je wilt, want het is prepaid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Aldi talk, 4 cent per smsje en bellen weet ik niet precies, maar info kan je vinden bij de Aldi. Maar je kan misschien beter een abonnement nemen, ik denk dat je dan goedkoper uit bent, maar dat weet ik niet precies...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mtv mobile is heel goedkoop, en in jouw situatie zou ik dan voor een sms verdubbelaar kiezen, kost zo'n 1 euro extra per maand.