Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de goedkoopste provider? Ik stuur ongeveer 500 smsjes per maand en bel ongeveer 15 minuten?

Welke provider is dan het goedkoopste. Hierbij kijk ik ook naar acties zoals bijvoorbeeld vodafone meerwaarderen.
Ps: ik hoef geen abbonoment maar wil gewoon prepaid.

Dankje! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
659

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Belsimpel: ken je de irritante bel je schor reclames? Je kan bel en sms abbonementen krijgen voor lage prijzen. Als je geen internet hoeft, dan kan je deze zeker nemen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Ben.nl en Simpel.nl hebben ze daar vaak goede aanbiedingen voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mijn bron bij ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 100% zekerheid is blyk dan de goedkoopste!
Je belt prepaid, en krijgt 1 tot 2 reclame sms per dag. Deze smsjes zijn gratis.
In ruil daarvoor ontvang je 1000 gratis sms per maand!
Kijk op www.blyk.nl voor meer info.
Ik heb het zelf ook, en het werkt prima!
Ik had ook eerst mijn bedenkingen bij de reclame, maar na een paar dagen ben je gewend en valt het reuze mee. Bovendien kan je opzeggen wanneer je wilt, want het is prepaid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Aldi talk, 4 cent per smsje en bellen weet ik niet precies, maar info kan je vinden bij de Aldi. Maar je kan misschien beter een abonnement nemen, ik denk dat je dan goedkoper uit bent, maar dat weet ik niet precies...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mtv mobile is heel goedkoop, en in jouw situatie zou ik dan voor een sms verdubbelaar kiezen, kost zo'n 1 euro extra per maand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding