Wat is de goedkoopste provider? Ik stuur ongeveer 500 smsjes per maand en bel ongeveer 15 minuten?

Welke provider is dan het goedkoopste. Hierbij kijk ik ook naar acties zoals bijvoorbeeld vodafone meerwaarderen.
Ps: ik hoef geen abbonoment maar wil gewoon prepaid.

Dankje! :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Belsimpel: ken je de irritante bel je schor reclames? Je kan bel en sms abbonementen krijgen voor lage prijzen. Als je geen internet hoeft, dan kan je deze zeker nemen!

Bij Ben.nl en Simpel.nl hebben ze daar vaak goede aanbiedingen voor.

volgens mijn bron bij ben.

Bronnen:
http://www.bellen.com/mobiel/belwijzer/?vo...

Met 100% zekerheid is blyk dan de goedkoopste! Je belt prepaid, en krijgt 1 tot 2 reclame sms per dag. Deze smsjes zijn gratis. In ruil daarvoor ontvang je 1000 gratis sms per maand! Kijk op www.blyk.nl voor meer info. Ik heb het zelf ook, en het werkt prima! Ik had ook eerst mijn bedenkingen bij de reclame, maar na een paar dagen ben je gewend en valt het reuze mee. Bovendien kan je opzeggen wanneer je wilt, want het is prepaid.

Ik gebruik Aldi talk, 4 cent per smsje en bellen weet ik niet precies, maar info kan je vinden bij de Aldi. Maar je kan misschien beter een abonnement nemen, ik denk dat je dan goedkoper uit bent, maar dat weet ik niet precies...

Mtv mobile is heel goedkoop, en in jouw situatie zou ik dan voor een sms verdubbelaar kiezen, kost zo'n 1 euro extra per maand.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100