Hoe kan je je voicemail bericht terug luisteren?

Welk nummer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
28.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke provider heb je, en zodra je dat weet: ga naar de website van die provider... :|
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou: ga naar hi.nl en typ in de zoekbalk "voicemail". Zeker weten dat je dan zo antwoord hebt op je vraag

Het beste antwoord

met je mobiele telefoon bel je naar 1233.

vanaf een andere telefoon is het afhankelijjk van je provider. Hiervoor moet je dan wel je nummer intoesten en wordt er naar een pincode gevraagd:

T-Mobile 06-24001233
Vodafone 06-54501233
KPN 06-12001233
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt aan je provider.
Als ik jou was zal ik eens op de website van je provider kijken, daar staan vaak de service nummers en dus ook wel het nummer voor het bellen naar je voicemail op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je eigen nummer bellen!