Welke mobiel zal je me aanbevelen?

Ik ben een meisje die graag een nieuwe mobiel wilt (ook wel nodig trouwens) Ik wil graag een mobiel met touch (geen blackberry achtig mobiel) maar wel met qwerty toetsenbord met veel geheugen en waar een geheugenkaartje in kan welke mobiel is geschikt voor mij?
(misschien een beetje veel eisen maar daar moet mijn mobiel aan voldoen)
Natuurlijk moet het niet te duur zijn (niet meer dan 150 euro)

Toegevoegd na 7 minuten:
Is een Samsung wave 2 pro een geschikte keuze?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeten er ook spelletjes op kunnen op gwn touch zonde spellen

Het beste antwoord

lg optimus me 125-135 euro en er zit android, wifi en is een erge goede telefoon voor een redelijke prijs want er zit ook erg veel op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel voor je advies ik zal hem niet zo snel kopen maar jij kwam als beste uit de antwoorden dank je wel Esmee261

Andere antwoorden (7)

Samsung Star 2 Qwerty misschien? Nieuwe model en beter dan de eerste star. Heeft trouwens geen Android.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Htc wildfire (S) lijkt me geschikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alcatel OT-806, is wel goedkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan Blackberry bold 9780 of iphone 4?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Htc wildfire is goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lg optimus me bij de kijkshop is die maar 100 euro en er zit wifi android camera video en een fijne muziek speler op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een Nokia C1 zou een goede keuze zijn.Ik heb zelf ook een nokia C1.bij T-Mobile voor maar €39,95.Er zit camera,bluetooth,filmcamera,toegang tot internet,8 spelletjes,muziekafspeler en radio op.Er zitten ook nog bijgeleverde ''oortjes'' bij om handsfree te kunnen bellen.
Een Nokia C1 is dus aanbevolen!!!