Welke mobiel zal je me aanbevelen?

Ik ben een meisje die graag een nieuwe mobiel wilt (ook wel nodig trouwens) Ik wil graag een mobiel met touch (geen blackberry achtig mobiel) maar wel met qwerty toetsenbord met veel geheugen en waar een geheugenkaartje in kan welke mobiel is geschikt voor mij?
(misschien een beetje veel eisen maar daar moet mijn mobiel aan voldoen)
Natuurlijk moet het niet te duur zijn (niet meer dan 150 euro)

Toegevoegd na 7 minuten:
Is een Samsung wave 2 pro een geschikte keuze?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

lg optimus me 125-135 euro en er zit android, wifi en is een erge goede telefoon voor een redelijke prijs want er zit ook erg veel op

Samsung Star 2 Qwerty misschien? Nieuwe model en beter dan de eerste star. Heeft trouwens geen Android.

Htc wildfire (S) lijkt me geschikt

Alcatel OT-806, is wel goedkoop

Ik raad je aan Blackberry bold 9780 of iphone 4?

Htc wildfire is goed

lg optimus me bij de kijkshop is die maar 100 euro en er zit wifi android camera video en een fijne muziek speler op.

een Nokia C1 zou een goede keuze zijn.Ik heb zelf ook een nokia C1.bij T-Mobile voor maar €39,95.Er zit camera,bluetooth,filmcamera,toegang tot internet,8 spelletjes,muziekafspeler en radio op.Er zitten ook nog bijgeleverde ''oortjes'' bij om handsfree te kunnen bellen. Een Nokia C1 is dus aanbevolen!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100