Hoe kom ik aan mijn 06 nr van T-Mobile?

klanteservice closed UP. Geen beltgoed. Overal gezocht nothing !. Wie Weet ? ? ? spoed...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
25.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog wel je t-mobile inloggegevens hebt kan je inloggen op MyT-mobile op de website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het juiste antwoord is al gegeven !

Het beste antwoord

*#61# intoetsen en dit bellen. Dan krijg je een bericht in beeld: Oproep doorschakelen en een nummer. De laatste 10 cijfers is jouw gsm nummer.

Toegevoegd na 2 minuten:
kost geen beltegoed overigens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thank you !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welcome! @Gekkesmurf, geen idee, ik heb ook T-Mobile, misschien werkt het niet bij alle providers.

Andere antwoorden (4)

Bel iemand en vraag welk nummer wordt getoond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gaat niet op, wnt hij heeft geen beltegoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder beltegoed, niet te doen. Zoek je doos op waar je telefoon in zat. Ergens staat je nummer ook vermeldt.
staat toch op je simkaart?

maak je telefoon even open. en lees het 06-nr op de sim.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag aan iemand die je gebeld hebt toen je nog beltegoed had, of hij/zij jouw nummer op zijn/haar toestel kan opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel je zelf vanuit iemand anders phone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En welk nummer moet hij dan bellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trololololll, serieus!???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou meeste mensen zijn wel zo slim om niet alle nummers te onthouden, en slaan ze dus op.. dat doe je meestal op naam ;)