about: samsung diva(ik kan wel nederlands;-)

Ik heb net de nieuwe samsung diva maar ik snap een paar dingen niet. en ik vroeg me af of iemand weet hoe je er spelletjes op kan zetten en hoe je je beltoon en sms toon kan veranderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Rechts onderin moet je op menu klikken en dan staat er rechts onder instelling en dan op telefoonprofielen. Dan zie je de verschillende profielen en daarachter staat pijltjes : >> daarop klikken. Dan zie je een overzicht van dingen die je kan veranderen.

Spelletjes: Rechts onderin menu en dan met je vinger op het scherm en je vinger naar links bewegen dan kom je in het volgende scherm en dan staat er games en meer.
Hier kan je een spel voor een paar minuten spelen en daarna zou je het kunnen downloaden maar dat kost geld/belminuten/beltegoed.

Toegevoegd na 2 minuten:
In het menu als je dus met je vinger van links naar rechts gaat of andersom kom je in het volgende menu.
Zo geld dat ook voor je achtergrond van je telefoon. Je heb 3 achtergronden.
In de menu's zoals instellingen kan je met je vinger naar boven of naar beneden om de andere opties verder te bekijken.