Is er mobiel netwerk verkeer in het himilaya gebergte?

ik ga een trektocht van 3 weken in nepal maken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je Himalaya?

Antwoorden (3)

Ik denk het niet, tenzij daar een mobiel-ding in de buurt is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is er zeker.
mobiel bellen is mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kopieer dan hetgeen je in je bron ziet.
iig dat is:
Contact met het thuisfront
* Bellen vanuit India en Bhutan kan bij de verschillende telecomkantoortjes. 'Collect call'-gesprekken zijn ook mogelijk. Mobiel bellen is in India en Bhutan in de steden overal mogelijk. Informeer voor vertrek bij je provider of mobiele telefonie met je bestaande abonnement en telefoontoestel mogelijk is.
* Internet cafés zijn overal in India en Bhutam te vinden. E-mail is de goedkoopste manier om met het thuisfront te communiceren.
* Post vanuit India en Bhutan doet er normaal gesproken zo'n twee weken over. dus ja, in de steden wel maar op de hymalayagebergte zelf dat vraag ik me af.
denk vele delen niet.
Nee, de berg heeft een hoogte waarop vliegtuigen vliegen, er is daar net als in vliegtuigen geen server en dus geen mobiel netwerk, tenzij je een sataliettelefoon hebt...