HTC garantie camara en touchscreen?

Ik heb een HTC one S die nu ongeveer precies een jaar oud is, de accu gaat snel leeg maar van dat weet ik al dat daar geen garantie op zit. Zit er garantie op me camara en touchscreen, want als ik me camara wil gebruiken doet ie t niet, en met me touchscreen kan ik soms niet aan de onderkant van het scherm gebruiken. Valt dit onder de garantie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Jaspro101
9 jaar geleden
Heb je geprobeerd je telefoon opnieuw op te starten? Dit verhelpt de meeste problemen die jij noemt meestal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, heb meerdere malen me telefoon opnieuw opgestart

Het beste antwoord

Nee, er zit waarschijnlijk geen garantie meer op. Dat kan je wel kopen door een verzekering aan te vragen bij de provider. Maar wanneer het defect is, zou ik je aanraden om naar Den-haag te gaan. Daar zit een htc specialist. (weet niet waar je woont, maar er zitten er wel meer in nl.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje voor de antwoord, maar naar den haag reizen gaat m niet worden omdat ik in groningen woon en dat toch wat te ver weg vind. Dan koop ik liever direct een nieuwe telefoon. :) dankje
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een nieuwe wil kopen zou ik de HTC m8 aandraden heb ik hem zelf ook. Echt een top ding !!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Groningen (of omstreken) zit ongetwijfeld ook een HTC specialist...