Hoe schakel je het mobiel internet op de galaxy ace uit zonder app?

Ik heb een galaxy ace en wil graag weten hoe ik mobiel netwerk uitzet. Het liefst zonder app omdat ik dat toch niet helemaal vertrouw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Kijk bij de menu in instellingen. Dan bij Draadloos en Netwerken. Dan onderaan bij Mobiele Netwerken. Haal de vinkje bij 'Gegevenstoegang aan' weg.

*Gedaan op een Android 2.3.7. Lukt het niet op jouw telefoon, dan moet je iets soortgelijks zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog veel makkelijker is aan/uit toets ingedrukt en dan mobiele dataverkeer drukken voor aan/uit