Hoeveel kun je met 250MB internet op je mobiele telefoon??

Ik bedoel hoeveel sites je bijv. kunt bezoeken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke provider heb je allereerst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het beter andersom vragen. Hoeveel je gemiddeld nodig hebt ;) Gemiddeld zal je uit komen tussen de 500mb en de 1000mb Ik zou niet te laag gaan zitten omdat alles straks via je mobiel gaat en dan moet je wel een beetje kunnen internetten.

Antwoorden (2)

Dat ligt aan welke sites je bezoekt. YouTubefilmpjes kijken kost bv veel mb. Maar wat handig is, is om een app te downloaden die je verbruik een maand lang bijhoudt. Dataman bv scheidt daarbij wifi (want gratis) van het normale netwerk. Superhandig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met 250MB kun je wel redelijk veel doen.

Het hangt er ook van af wat je doet als je films enzo download kost dat je heel veel MB's

Je kan ook kiezen om Opera mini te gaan gebruiken,

Dit is een browser die gebruikt maakt van een techniek waardoor het je minider MB kost http://www.opera.com/mobile/features/

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier nog een tabel van wat je ongeveer gebruikt als je geen opera mini gebruikt.

http://www.mobielinternetbestellen.nl/kosten-gebruik/hoeveel-data-heb-ik-nodig.aspx

(Kijk eens wat rond op deze 2 sites voor je antwoord)