Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Galaxy S4 home knop doet raar. Is er iets om wat hier aan te doen?

Hallo,

Galaxy S4 die niet eens 3 maanden oud is, maar wel ruim 2 maanden terug als abonnement is aangeschaft, heb ik nu wel verschrikkelijke last van: HOME KNOP.

Als ik een programma aan heb, waarin ik dus wat dingen doe en terug wil keren naar homescreen door home button te drukken, ga ik niet naar homescreen maar naar taakbeheer. Waar ik programma's kan sluiten en ram geheugen kan zien.

Dit begint vreselijk iritant te worden. Het is echt heel vaak zo, en ben er echt helemaal zat mee! Heb wel idee dat hij dan beetje vast loopt, want je hoort wel geluid als je knopje indrukt, wat bij zoon mobiel telefoon niet hoort bij zn knopje. Is maar ruim 2 maanden oud!

Is er hier wat te doen??
Afwachtend voor UW antwoorden.

En alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
656

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wat ik zou doen is terug gaan naar de winkel en een nieuwe vragen want zoals je zelf al zegt dit hoort niet!

En als dit al mis is, wat is er dan nog meer mis misschien?!

Ik zou ook geen genoegen nemen met een reparatie want dan is het over 2 maanden weer raak.

Gewoon lekker een nieuwe vragen dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding