Ik heb per ongeluk de Iphone van mijn moeder kapot laten vallen, hoe moet ik dit aanpakken bij de verzekering?

Het scherm is gebroken en als ik hem aandoe zie ik alleen maar wit licht, kortom hij is helemaal kapot. Valt er nog wat te redden bij de verzekering of kan dit niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (3)

Ja, als hij goed verzekerd is krijg je gewoon een nieuwe.
Je moet de kapotte iPhone alleen wel opsturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen verzekering op je telefoon hebt , dan heb je altijd nog de WA (wettelijke aansprakelijkheid) waarop je ouders een beroep kunnen doen.

Over het algemeen is bijna iedereen daarvoor verzekerd. Vraag je ouders hier om.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd via een van beide verzekeringen, de kosten voor reparatie zijn ong 100 euro