Verkoopt hi de toestellen in de originele doos met alles erin? En hoe zit dat met mtv mobile?

Toegevoegd na 5 uur:
Meer ervaringen? Ik wil bij hi of mtv mobile een blackberry bold 9900 kopen en in de originele doos zit een hoes die ik graag erbij wil hebben. Dit kan de knoop doorhakken, die beslist of het hi of mtv mobile wordt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Jazeker, iPhone met MTVmobile met alles erop en eraan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!
Bij beide en eigenlijk alle officiele providers krijg je het originele doosje dat meestal is ingepakt met karton/andere bescherming vanwege de verzending per post.
Maar geen zorgen: je krijgt in alle gevallen de originele doos met hoes!