Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe activeer ik mijn 3 maanden gratis internet van t-mobile op mijn mobiel? Zie beschrijving.

Ik heb sinds 6 juli mijn mobiel en daarbij heb ik 3 maanden gratis internet gekregen maar ik heb de 3 maanden gratis internet nog niet geactiveerd nu heb ik op de t-mobile site gekeken en daar staat dat ik eerst met minstens 15 euro moet opwaarderen en daarna zou ik een smsje krijgen. Nu heb ik dat gedaan maar ik krijg geen smsje.. Heb al 2 keer BB naar 1616 gesmst maar dat werkt ook niet.. Weet iemand hoe ik dit wel kan activeren? Graag in stappen uitleggen.. B.v.d!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
688

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De 1GB gratis internet zou automatisch toegekend moeten worden na 15euro opwaarderen. Echter zijn daar momenteel problemen mee. BB smsen heeft geen enkele zin. Je zal echt even een shop moeten bezoeken of klantenservice bellen. Zij zorgen er dan voor dat je alsnog 1gb internet krijgt die 3maanden geldig is. (ik werk zelf bij T-mobile)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding