hoe stel ik Wifi in op een Samsung Marvel s5560?

ik heb een handleiding alleen staat het er heel ingewikkeld in!!!

Toegevoegd na 36 seconden:
ik kan Wifi niet installeren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Druk op het knopje menu.
Doorzoek het menu naar het knopje Wi-Fi (is blauw)
Druk op deze knop.
Je ziet nu een wit scherm met in het midden een ronde knop waar Wi-Fi op staat.

Druk onderaan op "zoeken".
Wi-fi zal nu automatisch aan gaan, en alle beschikbare netwerken laten zien.

Druk op het netwerk dat jij wilt gebruiken.
Kies verbinden, voer de netwerksleutel in, en je kunt internetten!

Veel plezier! Hoop dat je net zoveel lol van je Samsung Marvel hebt als ik ;-)