Bij de update (ios6 iphone4) is alles naar een andere opmaak gegaan, kan ik weer terug naar het oude?

Vond de vorige opmaak veel prettiger!
Kan ik die opmaak weer terug krijgen.
Zonder de andere update's te verliezen

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoel dat ik weer naar plaatje wil met voornamelijk de donkere toetsen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

hallo,

helaas is dit niet mogelijk.
Tenzij je je iphone jailbreakt en er via die wijze verschillende thema's op zet. Hier moet je dan nog wel even op wachten, want op dit moment is er nog een jailbreak beschikbaar voor de iphones en ipads.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit is volgensmij niet mogenlijk als gewone gebruiker misschien als je een beetje technisch bent op youtube en guide zoeken maar dat is een heel gedoe met dingen downloaden enzo. Je kunt beter naar grijze knopjes kijken dan een paar uur daarmee bezig te zijn.