Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb zo'n 600 foto's op mijn blackberry torch. Hoe kan ik in 1x zoveel mogelijk foto's verwijderen?

Kan dat alleen via de telefoon zelf? Niet als je 'm aan de laptop koppelt? Want lijkt me wel zo handig, in 1x een selectie aanklikken om te verwijderen, maar ik weet niet hoe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het meest handige is misschien om hem aan te sluiten op je laptop/pc . Dan open je het mapje foto's in je Blackberry Dan selecteer je alles en kiest voor "knippen"en dan maak je een mapje op je laptop en plak je daar alle foto's. Dan is je BB leeg en kun je eventueel de foto's die je op je bb wil houden terug zetten vanuit dat mapje. Gaat sneller om er bv 20 terug te zetten dan om er 580 te verwijderen :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het goed is, komt er als je hem aansluit op je PC, er een extra schijf bij, hier ga je dan na toe, ga je naar afbeeldingen/pictures en dan als het goed is alles verwijderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je bb aansluiten op je bb, en dan krijg je een mapje te zien met bestanden en dan kan je op pictures klikken en dan kan je selecteren en verwijderen' ik hoop dat je het snapt haha x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding