Samsung Chat 335 wil niet meer opstarten, wat te doen ?

gisteravond wilde ik mijn Samsung Chat 335 aanzetten en aan de oplader leggen, opstarten deed 'ie nog wel maar zodra ik de stekker in het stopcantact stopte viel de Samsung meteen uit. Het was inmiddels al laat dus ik dacht daar kijk ik morgen wel naar. Nu werd ik daarnet wakker en nu wil m'n Samsung helemaal niet meer opstarten. Wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Probeer eerst eens de accu eruit te halen en er weer in te doen. Als dat niet werkt, probeer eens een andere oplader. Daarna kan je een andere accu uitproberen, als je die hebt. Misschien kan je het beste even terug naar de winkel waar je 'm hebt gekocht.