Waarom kan ik wifi functie niet aan of uit zetten op mijn iPhone 4s?

Ik kan het wifi niet aan of uit zetten bij instellingen.
Hij staat op uit maar ik kan hem dus niet activeren.
Op Google heb ik er naar gezocht en het probleem bestaat als wifi button greyed out.
Het gaat om een witte iPhone 4s versie 6.1.2(de nieuwste) 16 gb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je hem niet aan of uit kan zetten is je wifi sensor kapot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer te herstellen met reset. Homeknop en aan/uit knopje 10 sec vasthouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als een reset niet werkt dan terug naar fabrieksinstellingen. Kijk onder:instellingen en dan algemeen.