hoe overtuig ik mijn ouders om een blackberry te kopen?

ik wil graag een nieuwe telefoon omdat die van mij niet zo mooi meer is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je er van om er zelf voor te gaan werken als je persé zo'n dure telefoon wil in plaats van je ouders te laten betalen? Wees tevreden met wat je van je ouders krijgt, of ga zelf het geld verdienen.
Kimath
12 jaar geleden
Werkt je telefoon nog? Dan heb je geen nieuwe nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies Steesje. Je hoort het al. Alleen verwende kindjes krijgen van hun ouders een bb. Zelf werken, zelf sparen, zelf kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk, al die 14 jarige kinderen die een blackberry willen hebben om 'erbij' te horen. Je hebt vrijwel geen zak aan dat ding als je niet actief ben op twitter en facebook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@krekato ik ben 13, heb een twitter en facebook account en vind het hoogst irritand als mensen naar mijn blackberry kijken van: "bah, weer zo'n verwend kind" terwijl ik er keihard voor gewerkt heb in de vakantie. Drie dagen in de week om 7 uur opstaan in de vakantie. Dus ga mensen aub niet allemaal over één kam scheren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Leroy, er worden helemaal geen mensen over één kam geschoren. Jij hebt voor je BB gewerkt en daar zegt Krekatos niks van. Hij reageert op de vraag. Vind je de vragensteller zelf niet een beetje verwend klinken? Hij/zij wil zijn/haar ouders overtuigen om een Blackberry te kopen omdat de oude telefoon 'niet zo mooi meer is...' Daar krijg ik ook jeuk van. Als je iets wilt terwijl het niet nodig is, moet je zelf ook maar het geld ervoor verdienen. Ouders zijn geen pinautomaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat leroyXD nu wel beseft dat ie misschien iets te fel uit de hoek kwam ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel goed natuurlijk dat je voor je eigen mobiel hebt gewerkt, dan heb je het natuurlijk van harte verdiend. Maar tegenwoordig zijn er allemaal kinderen die het willen hebben omdat ze er bij willen horen en omdat ze uiteindelijk willen dat hun ouders het gaan betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon lekker zelf kopen;)

Antwoorden (6)

Gewoon mededelen dat bijna iedereen tegenwoordig een SmartPhone heeft. Dat je er veel meer mogelijkheden op hebt en hij gewoon veel makkelijker functioneert. Verder, mijn mening, waarom een blackberry?;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een krantenwijk en betaal hem zelf.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zo laat je zien dat je er veel voor over hebt, misschien komen ze dan over de brug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij, en ik snap de min niet. Je ouders overtuigen: ze laten zien dat je het geld ervoor zelf bij elkaar hebt gewerkt en/of gespaard. Dat zullen ze heel knap vinden van je en dan mag je er vast wel eentje kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belachelijke min weer
Zeg dat je best een kwart of meer wil meebetalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodat je kan pingen en dus minder geld hoeft uit te geven aan sms'en. (daar doe je het waarschijnlijk ook voor)
Mijn mening: Dan kun je beter een iPhone nemen, kun je meet WhatsAppen en die werkt veel fijner en beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertellen wat de BlackBerry is, specificaties enz. Zeg voordelen erbij enz. Zeg dat je kan pingen dat is gratis en hoef je minder te smsen. En zeg dat je wel ook wat wil meebetalen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laten zien wat de voordelen zijn. En vooral zeggen wie er allemaal een smartphone hebben. En moet je het zelf betalen? Dan zeg je toch gewoon dat het je eigen geld is en dat dit een goede investering is. Gewoon door blijven zeuren. Niet achter erkaar maar gewoon af en toe weer bij een blackberry komen.