Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het maken van een wifi-hotspot van je telefoon gratis?

Al een aantal vragen hierover op deze site, antwoord nog niet gevonden. Ik heb een HTC Desire S met abonnement (en daarmee 2GB internet per maand) en op mn telefoon zelf zit een functie om wifi-hotspot aan te zetten (dus via instellingen, niet via een applicatie of iets) nou vroeg ik me af of dit binnen mijn bundel valt.. Is er iemand die dat weet?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
8.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor provider heb je?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je die functie gebruikt dan maak je een Wifi-hotspot van jouw telefoon waar anderen verbinding mee kunnen maken om dan via het internet abonnement van jou te internetten.
Het kost je dus geld zodra die andere personen gaan internetten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan het bijvoorbeeld gebruiken om met je laptop op een plaats waar je geen Wifi verbinding hebt toch kan internetten door jouw mobiel als Wifi-hotspot in te schakelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan, op de iphone kan je gewoon een netwerksleutel instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal bij de HTC Desire niet anders zijn, ik bedoel ook niet dat iedereen zonder wachtwoord mee kunnen liften, ik geef aan dat anderen kúnnen internetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, bedankt!

Andere antwoorden (2)

Zolang je maar onder de 2GB blijft is er niks aan de hand. Het wordt een Wi-Fi>3G router dus je verbruikt gewoon de MB's in je databundel. Als je er een laptop op laat draaien en dan flink gaat downloaden met torrents ben je snel de sjaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan je databundel abonnement, als je onbeperkt heb, kost het je niets extra's dan de abonnement kosten. Dus check je abonnement voorwaarden. Als je max 2GB-mnd heb moet je daar onder blijven, zo niet komen er extra kosten bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding