Motorola GSM, komen er nog nieuwe toestellen hiervan, of zijn ze gestopt met fabriceren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Recentelijk is nog de Aura uitgebracht, ter ere van het jubileum van de eerste landing op de maan.
Ook de Q9h is volgens mij nog niet echt 'oud' te noemen.

Begrijp ik jouw vraag wellicht verkeerd, Motorola lijkt mij nog aardig actief namenlijk.
Eventueel ben ik het wel met jou eens dat ze wel weer eens een hit kunnen gebruiken, zoals vroeger de razr of de startac

Toegevoegd na 3 dagen:
Morgen wordt (of worden misschien meerdere?) een telefoon van Motorola gelanceerd op basis van Android.
Vrij actueel toch?
;-)

Toegevoegd na 4 dagen:
http://www.telegraaf.nl/digitaal/4806978/__Motorola_onthult_eerste_Android_toestel__.html?p=4,2