Wat te doen voor een blackberry toetsenbord die automatisch ""p" typt?

Ik heb een blackberry die nat is geworden door de regen. Hij doet het nog wel maar soms kan ik niks doen dan typt hij automatisch de letter ''P'' dat doet hij heel lang achter elkaar. nou heb ik hem uit elkaar gedaan en heb een beetje schoongemaakt maar hij blijft het herhalen. wat kan ik er aan doen zodat hij daarmee ophoudt? Een nieuwe software ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Misschien naar de telefoon winkel en dan vragen wat je kan doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is duidelijk dat de fout niet verder gaat dan de hardware van het toetsenbord
door vocht
het vervangen van het toetsenbord is waarschijnlijk aan de orde
je hooguit nog proberen de BB erg lang te laten drogen
misschien in een zak rijst stoppen ?
anders wordt het toch een reparatie software zal daar niet aan verhelpen
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zal het proberen, bedankt!