Wat is het goedkoopste abbonoment voor mij lees uitleg

Ik wil graag een abbonoment met een Blackberry Bold 9780 het mag ongeveer 20 euro per maand kosten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik las de reacties en zag dat je ong 1 gig (1024mb) aan internet wilde en 100 bel/sms wilde. Dat gaat niet lukken dan moet je toch richting de 30 euro pm gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad en met 100 belminuten is de BB ook niet gratis er bij.
Bij dit abonnement kom je het eerste jaar met 50% korting net onder de 20 euro per maand. Je betaalt dan inclusief Blackberry internet € 19,75 per maand. Het 2e jaar betaal je echter €34,50 per maand. http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-1