Als ik mijn abbonenent nu verleng bij KPN, blijven mijn oude tarieven dan gelden?

Bij KPN gaan de tarieven fors omhoog bij het internetten op de smartphone. Nu betaal ik 4,50 voor onbeperkt internet. Als ik dit abbonenent zo behoud en verleng, behoud ik dan ook de oude tarieven? Of gaan die zeker omhoog met ingang van 5 september?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als jij op dit moment je abo verlengt, teken je een contract tegen de huidige tarieven. Als je nog steeds voor 4.50 internet kan krijgen bij KPN, zou ik snel verlengen als ik jou was. KPN mag niet zomaar het contract aanpassen dus dan heb je nog steeds de oude tarieven