Ik heb nu een BlackBerry, en ga over naar een iPhone 4, maar daar moet een micro sim in. Kunnen jullie mij even helpen ?

Mijn broer heeft ook een iPhone 4 en ik wil er ook een, maar ik moet dan een micro sim aanvragen bij Vodafone, hoe en waar en wat gaat dat kosten ? En hoe kan ik dat doen ? Bij Vodafone, online ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Je kan je simkaart zelf knippen! Als je bij google intikt: microsim zelf maken.
Dan kan je iets afprinten dat je op die maat kan knippen
Succes!
Let wel op: als je hem knipt kan je hem niet meer in andere telefoontoestellen steken. En probeer niet in de gouden chip te knippen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel telefoonzaken kunnen jouw kaart met een speciaal apparaat op maat knippen voor de iPhone. Je krijgt er dan ook een 'malletje' bij zodat je 'm ook nog kan gebruiken op normaal formaat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderstaand de informatie van de Vodafone website...

Kan ik een nieuwe simkaart ontvangen?

Ja, je kunt een nieuwe simkaart met hetzelfde mobiele nummer krijgen.

Ben je abonnee?
Ga naar een Vodafone winkel bij jou in de buurt en neem een legitimatiebewijs mee. Je kunt ook contact opnemen met onze Klantenservice om een nieuwe simkaart te bestellen.

Heb je Prepaid?
Als je naam- en adresgegevens bij ons bekend zijn, krijg je eenmalig gratis een nieuwe simkaart. Als je niet geregistreerd bent, kost een vervangende simkaart € 11,50. Het tegoed bij je mobiele nummer blijf je gewoon houden.
Haal de simkaart op bij een Vodafone winkel bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een micro sim is volgens dezelfde voorwaarden bij Vodafone te krijgen ! Gewoon even de klantenservice bellen of bij de Vodafone winkel langs gaan.
Je kan gewoon bij de dichtsbijzijnde vodafone winkel een micro sim halen, als je een abonnement hebt is dat gratis,
ik heb de mijne ook zo meegekregen.