Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is blackberry plus (5 euro per maand) nou echt nodig?...

Ik kan maar niet vinden wat het nou precies inhoudt... Er staat wel dat het noodzakelijk is, maar volgens is dat verkooppraat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
645

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je wilt ping ja dan wel
Maare je moet niet zo'n crackberry nemen neem iPhone
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb al ipod, ben daar erg tevreden mee, maar ik vind qwerty erg fijn... Dus neem ik blackberry en ipod. Maar dan kan ik wel gewoon whatsapp en mail enzo doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heb ik ook! superhandig!
Plus is voor pingen en e-mail (push).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het pingen op een Blackberry werkt 10 keer beter dan bv Whatsapp die heel vaak storing heeft. Ook msn en Mail ontvangen en versturen via je BB is prettig. Dat zijn dingen die alleen kunnen als je Blackberry internet ( plus in jouw geval ) hebt. Daar kun je dus ook verder gewoon mee op internet alleen loopt het dan via de Blackberry server. Als je gewoon internet neemt werken ping, mail en msn niet en dat zijn toch net de dingen die de Blackberry leuk en handig maken. Je hoeft naast Blackberry plus dus niet nog een apart internet abonnement te nemen, het is de vervanger van het normale mobiele internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat de vraag meer bedoelt was als is het nou echt nodig om blackberry plus te nemen in plaats van blackberry basis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ook kunnen, ik lees dat alleen niet terug in de vraag. Maar misschien heb je gelijk :-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding