Android Market. Ik gebruik zelf QR Droid Private omdat je er ook codes mee kan maken. Verder kun je Barcode Scanner gebruiken. Daarmee kan je, zoals de naam al doet vermoeden, ook barcodes scannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van het besturingssysteem op jouw HTC (Android of Windows) kun je op internet diverse QR-readers gratis downloaden.
Zelf heb ik op mijn HTC Touch 3G (Windows Mobile) drie verschillende gezet:BeeTagg, mobiletag, en Quickmark.
Ze hebben allemaal voor- en nadelen en er bestaan nog diverse andere readers.
Welke voor jou een goede oplossing is zul je zelf het beste kunnen uitzoeken.
Gewoon even zoeken op internet, downloaden en uitproberen.
Je kunt alvast oefenen op mijn avatar ;-)
Ook zijn er veel QR-generator programma's te vinden, dan kan je je eigen codes maken en afdrukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf QR droid van de android market, je kan daarmee qr codes en barcodes lezen, en daarnaast ook uitgebreid de QR codes zelf maken, ik heb er bijvoorbeeld een gemaakt om mijn contactgegevens heel makkelijk over te geven aan mensen met een QR lezer