Alleen bellen, en telefoonnummers opslaan.

De Motorola 8500X werd in 1987 geïntroduceerd.
Het scherm gebruikte rode LED's, die groter waren dan de originele Motorola Dynatac 8000X. Het toonde maximaal zeven cijfers van een telefoonnummer en bevatte een "In gebruik"-indicator om aan te geven dat er een gesprek gaande was, een "Geen Svc"-indicator om aan te geven dat je buiten het bereik van het netwerk was, en "Roam" betekende de telefoon probeerde verbinding te maken met een ander netwerk.
Naast het standaard toetsenbord met 12 toetsen boden negen toetsen toegang tot speciale functies. Deze omvatten RCL om nummers uit het geheugen op te halen, CLR om het laatst ingevoerde cijfer te wissen, SND om een ​​oproep te starten, STO om nummers in het geheugen op te slaan, FCN om toegang te krijgen tot secundaire functies, END om een ​​telefoongesprek te beëindigen, PWR om de mobiele telefoon in te schakelen en uit, NAME om alfanumerieke namen uit het geheugen op te slaan en op te roepen, en VOL om het volume aan te passen.
In het adresboekgeheugen kunnen in totaal 99 telefoonnummers en bijbehorende namen worden opgeslagen. Er waren een aantal timers geïntegreerd om de gespreksduur te meten en de signaalsterkte kon worden bekeken door tweemaal op de FCN-knop te drukken.
SimonV
een jaar geleden
Mikaapje
een jaar geleden
Hmm interessant