Kan je je iPhone of iPod op slot zetten, dat ie niet mee draait als je m schuin houdt?

12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/bestaan-app-notities-alleen-ipod.163798

Het beste antwoord

Druk 2x snel achter elkaar op de homebutton. Nu verschijnt een balkje met openstaande Apps. Beweeg nu 1x naar links en je ziet een vierkant met een pijltje erin. Druk op dit vierkant om het draaien te vergrendelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

duw 2 keer op de home-button > sleep het onderste balkje naar rechts >>>>>>>>>> > druk op het vierkantje met het peiltje erin en het scherm blijft in de stand staan zo als hij nu staat.