Ja iOS 5 is ook voor de 3de generatie van de iPod touch beschikbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OS 5 - coming this autumn with 200 features. Read about them here. Highlights of the update include: a slidedown notification bar, the ability to use the volume button as a camera shutter and PC Free means you don’t need to connect to perform backups or get future updates.

Compatible: iPhone 3GS, iPhone 4, iPod Touch 3rd and 4th gen, iPad and iPad 2

Ja volgens dit bericht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iOS 5 komt waarschijnlijk pas in het najaar uit, dus voorlopig is hij nog niet beschikbaar ;-)
Dus dan weten we ook pas zeker of iOS 5 beschikbaar is voor de 8GB iPod touch 3G.

Toegevoegd na 2 minuten:
De 8GB versie van de iPod touch 3G is in werkelijkheid een iPod touch met 2G hardware, vandaar dat het nog niet zeker is of daar iOS 5 voor beschikbaar komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+goed antwoord, wie gaat dit nou minnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja je hebt altijd mensen die het beter weten ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje laf die mensen die altijd minnen zonder reden en vooral als het antwoord ook nog klopt ;-)