Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn gsm is soort van kapot (zie beschrijving). Is er nog hoop?

onderste deel is het belangrijkst, d rest moet je eigenlijk niet echt weten ofzo, maar ja, voor de zekerheid

Gisteren is mijn flesje water uitgelopen in mijn zak en mijn gsm was dus nat. Toen liet ik de batterij en simkaart drogen, en de plek waar het zat ook. Wanneer ik het er terug instopte kwamen er vreemde dingen op het scherm.

Die avond probeerde ik het weer en hij ging aan, maar de toetsen reageren niet (alleen de aan- en uitknop werkt nog)! Vandaag nog steeds niet.
Wat is er mis? Valt hij nog te redden of niet? Ik moet het snel weten (voor de korting) want binnen een week vertrek ik op vakantie tot augustus..

PS: het is een samsung SGH-J700i_T

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
629
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden, maar hij werkt nog steeds niet :(

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je moet hem open maken en langer laten drogen, minsten 3 dagen, dan weer proberen succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn ouders was dat ook (het duurde lang ja) maar van mij werken de toetsen niet meer, is dat dan ook gewoon langer laten drogen of is het kapot één keer dat het water contact maakte???
Dat is toevalli mij is precies het zelfde over komen en ook met de zelfde telefoon.. Gewoon tijdje laten drogen open maken en drogen met de fohn toen werkte die van mij weer dus....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding