Hoe verander je de vermelding in de telefoongids?

Sinds ik van KPN over ben gestapt naar UPC, is de vermelding in de telefoongids gewijzigd. Hoe kan ik dat wijzigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Check eerst http://www.mijnnummervermelding.nl/
Dat spreekt voor zich.
En anders 030-2551888
of naar de klantenservice van de telefoongids schrijven/mailen.
Groetjes, Mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wijziging doorgevoerd via de door jou opgegeven site. Hoop dat dit zo wordt gewijzigd.
Bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was wat ik nodig had

Andere antwoorden (1)

Een briefje schrijven naar de telefoongids, maar hou er rekening mee dat het fout gaat ( erg stroef die organisaties ) maar ik zou niet bellen. Met een brief heb je altijd bewijs dat je het al hebt doorgegeven ...