Ik heb de Nokia E72, T-Mobile Prepaid en heb internet via een router, kost dat dan geld als ik msn via de router op me mobiel, en met GPS?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je internet via de WIFI router gebruikt kost het helemaal niets.
GPS is alleen voor plaatsbepaling en navigatie op aarde, je kunt geen andere informatie van de GPS satellieten ontvangen, zenden naar de GPS satellieten is niet mogelijk dus internet of MSN is via GPS een onzinnige gedachte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik bedoel ook niet MSNén via GPS, dat kan niet slimpie :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maar het laatste stukje van jouw vraag luidt: "en met GPS?", vandaar dat ik dat even in mijn antwoord vermeld heb.