Heb ik nog ergens recht op als mijn telefoon uitvalt (met waarschijnlijk een software probleem) maar mijn abonnement loopt pas over 9 maanden af?

Ik heb een 2 jarig abonnement bij Vodafone en een nokia telefoon(gratis bij dat abonnement en niet verzekerd). Hij is onlangs al eens weken opgestuurd geweest en na een speciale reset deed hij het weer. Nu valt hij weer uit met het zelfde euvel (de toesten doen het in elk geval niet en hij staat te knipperen).

Wat zijn mijn opties nu, behalve zelf een andere telefoon kopen of een oude telefoon uit de kast trekken.

Zit er bijv nog garantie op een telefoon van ruim een jaar oud?

Ik vond hierover een andere vraag maar zit niet bij HI dus aan dat antwoord heb ik niks.

zie: http://www.goeievraag.nl/vraag/elektronica/telefoon-abonnementen/gebeurt-lease-telefoon-abonnement-jaar.323750

11 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
laad de telefoon wel op of dat ook niet? En welke nokia gaat het om? en wat knippert er?

Antwoorden (2)

Ik zou maar weer contact opnemen met Vodafone en aangeven dat het probleem terug is.
Je kosten lopen door je betaald voor een deugdelijk toestel en niet voor een toestel dat elke keer met problemen kampt.
Je toestel valt onder garantie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je garantieperiode gaat opnieuw in nadat er garantie verleend is. Je hebt dus waarschijnlijk gewoon nog garantie op je telefoon.