Ik krijg m'n hotmail niet ingesteld op m'n Samsung Star II. Als provider heb ik vodafone. Heb al vanalles geprobeerd maar t lukt niet. Wie helpt me???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Om het op je samsung te draaien moet je even googlen op pop3 hotmail dan krijg je het juiste pop3 adres en de poorten, voor de smtp gebruik je het vodaphone smtp adres. Succes.