blackberry wifi aanzetten?

als ik wifi aanzet en hem instel op me draadloos internet staat er dat ik een pin moet toevoegen aan me router.
maar er zit geen toetsenbord of iets op me router.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Je dient gewoon even de handleiding erbij te pakken van je router en het vermelde IP-adres in te voeren op je computer of laptop dan kom je in je router en kun je de instellingen voor je blackberry juist zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet naar je draadloos internet gaan op je telefoon #wifi dus en dan zoek je jou draadloos internet op en vul je wachtwoord in, als je een wachtwoord heb tenminste.

Je moet eerst weten hoe jou draadloos internet heet, misschien heet jij wel blacky en je wachtwoord bv 123456 of zo iets.
En dat moet jij eerst opzoeken dus je zoekt bv naar jou naam Blacky op je blackberry en dan je wachtwoord 123456 invullen en dan moet het lukken.

Toegevoegd na 59 seconden:
Alles op je telefoon doen en niet op je computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wifi moet je gewoon verbinden, en dan krijg je een pop-up of je WPS instalatie wilt doen, hier klik je op annuleren. En dan heb je wifi verbinding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou je dan ook via de instellingen van de router moeten doen via je pc. Maar je moet geen WPS installeren met je BB. Zoals de antwoordgever boven mij al aangeeft WPS annuleren als hij die wilt installeren en dan kun je daar de web sleutel invoeren of de wpa sleutel als hij daarom vraagt. Dit is het zelfde wachtwoord dat je via je pc of laptop gebruikt voor je wifi. Degene die wifi heeft geïnstalleerd thuis weet vast het wachtwoord en anders kun je het nog opzoeken in je router.